čuj, nisu ih obučili za rukovanje rampom??? Dajte najte. Iskusni pomorci koji godinama rade na brodu (trajektu), a nisu obučeni za rukovanje rampom? Jel im netko rekao da ne idu ispod rampe za koji se sumnja da je neispravna i pokušavaju shvatiti zašto se ne spušta? Kolko mozga i obuke treba za to? Kriv je onaj tko ih je poslao tamo, a da nisu klinovima osigurali rampu, a i oni sami snose dio te krivice ne razmišljajući da se sranja događaju samo tako
ne
nesminrec
4.2.2025.
Odustani
Kada je posada obavljala posao,rampa je bila ispravna tj hydraulika je radila i tlakom drzala rampu.Ljudi su isli provjeriti sasvim drugu stvar-gumenu brtvu oko
rampe koja sprijecava da more prodire u voznu palubu.To sto se nisu ispravno ptipremili i osigurali radno mjesto je upravo problem sa ISM sistemom jer da je netko nesto imao za procitati i procitao,shvatio,ovo se ne bi dogodilo.Postupak zapovjednika takodjer dokazuje da nezna kako sistem rampe radi pa je jednostavno zaustavio hidraulicne pumpe a rampa pala.Medjutim,jedno moram priznati a to je da su nasi ljudi "jako pametni" pa najmanje vode o svojoj osnovnoj sigurnosti na radu.Nama ne trebaju kacige,radne cipele ili prethodna sigurnosna priprema jer se "nista nece dogoditi".Drugi problem je sto Jadrolinija ima brodove razlicitih godista (vrlo stari) kao i razlicitog porijekla sa razlicitim tehnologijama i sistemima na brodovima.Za vrijeme Juge,sve smo trajekte i brodove radili istog tipa u nasim brodogradilistima ili kupovali slicne brodove iz slicnog istog izvora.Da ne spominjem posljednje kupnje trajekata iz Grcke koji niti odgovaraju nasim propisima i uvjetima te zahtijevaju preinake i modifikacije uz standardne improvizacije - samo da se zadovolji forma i zaprlja papir.
Prikaži još ↓
zs
zrno soli u glavi
4.2.2025.
Odustani
@nesminrec potpuno si u pravu po pitanju zaštite na radu, nema toga više. Ali, ako je tako, onda je problem svih trajekata, a ne s
amo ovog. Sustav sigurnosti kod uporabe rampe treba biti uveden na svim trajektima. Ako su sustavi dizanja/spuštanja rampi drugačiji, svaki brod ima uputstvo za uporabu (i izvanredne situacije) njegove rampe. I to moraju znati oni koji rade s njom i zapovjednik broda. Mislim da ministar ne mora znati kako se spušta/diže i provjerava rampa. Pazi, ne branim Butka i njegovu Milovu, ali načelno, ne može on odgovarati kako tko radi na kojem brodu, vlaku, cesti. Jedino ako je ministarstvo pogriješilo i dalo neku dozvolu za rad, a da nije po zakonu, onda je ministar kriv.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .