
Postoji nekoliko nevjerojatnih mogućnosti koje se trebaju istražiti i primijeniti kako bi se prepoznao i istaknuo pravi potencijal i ljepota vaše nekretnine
Postoji nekoliko nevjerojatnih mogućnosti koje se trebaju istražiti i primijeniti kako bi se prepoznao i istaknuo pravi potencijal i ljepota vaše nekretnine
Npr. na prodajnu cijenu jedne kuće ili vile utječe jako puno faktora: lokacija, pozicija, izgled, opremljenost, namještenost, starost objekta, prometna povezanost, objekti koji ga okružuju, eventualni faktor izgradivosti na toj lokaciji, moguće namjene ili moguće prenamjene te kao najvažniji faktor, vrijeme koje imate na raspolaganju za realizaciju prodaje.
Nekretnina je kao osoba, poželjnija je ako je profinjena, pristojna, skladno građena, uredna, dotjerana, našminkana, lijepo ošišana, frizirana i atraktivno odjevena.
Kuća može biti prodana po bitno većoj cijeni ako prije početka prodaje napravite sve potrebna popravke, ako maknete višak namještaja, ako uredite terase, popravite ogradu, obnovite raslinje u vrtu ili ako ste financijski u mogućnosti uključiti ekološka rješenja poput solarnih panela ili integrirane pametne tehnologije. Ako svoju nekretninu zaista luksuzno i lijepo uredite, možda ćete poželjeti ostati vlasnik tog remek djela. Izgled postojećeg objekta ne utječe na cijenu samo u slučaju da je na tom mjestu planirano rušiti postojeći zbog izgradnje novog objekta.
Primjer, nije isto ako ste u poziciji da želite prodati manju kuću (ili vilu) koju ste naslijedili a ne treba vam za stanovanje, ili ako ste u poziciji da želite prodati manju kuću jer vam treba veća, ili ako morate prodati manju kuću u kojoj živite jer ste ostali bez posla, ili ako vašu manju kuća prodaje banka na dražbi.
Izbor tajminga početka prodaje ovisi o vama i izuzetno je važan faktor. Postupak prodaje treba početi puno, puno prije nego što se pojavi problem a to je puno, puno prije zadnjeg časa za prodaju. Problem je što većina prodavatelja kasno reagira na prepoznavanje pravog tajminga ranijeg početka prodaje. Nije dobro krenuti prodati ako ste već ograničeni vremenom. Zbog tog faktora postići ćete nižu cijenu. Nervoza na licu prodavatelja je uvijek vidljiva kupcu.
Nekretnina u vlasništvo je zapravo naš jednokratno plaćeni doživotni najam određene nekretnine koju smo platili, kupili i uknjižili na svoje ime u zemljišnim knjigama. Što prije vlasništvo prihvatite kao doživotni najam manje ćete se emotivno vezati uz tu nekretninu. Vežite se uz osobe a ne uz nekretnine.
Većina vlasnika se čudno emotivno veže uz određenu nekretninu uprkos tome što ta određena nekretnina više ne zadovoljava njihove životne potrebe (možda im je u ovom trenutku prevelika, premala, preoštećena, preudaljena, preskupa za održavanja, jednostavno nekomforna), ali nisu spremni prodati je. Radije žive u lošim uvjetima jer je to njihova očevina, djedovina, a zapravo je njihov kamen oko vrata.
Svaka nekretnina ima svoj jedinstveni potencijal, stoga je važno istražiti različite mogućnosti i prilagoditi ih svojim potrebama i ciljevima. Ako trebate dodatnu pomoć ili savjet, trebate se obratiti stručnjaku za nekretnine.
Mi nismo klasična agencija. Iza nas su godine iskustva u posredovanju u prodaji nekretnina. Spajamo kupce i prodavatelje po više levela. Ugovaramo i realiziramo najam, prodaju ili Joint Venture kombinacije. Kreiramo opcije i nudimo više poslovnih ideja vezanih uz budućnost vaše nekretnine.
Jedna nekretnina na određenoj lokaciji može imati puno više namjena i biti predmet više kombinacija. Mi znamo što se traži na tržištu. Ne može u svakoj ulici biti poslovni prostor. U Zagrebu lokal u Tkalčićevoj ulici “jako dobro radi” a u paralelnoj Radićevoj ulici “slabo radi”. Nije poželjno kupiti bez da se savjetujete o dobrim, boljim i najboljim lokacijama u jednom gradu, vezano uz određenu najmjenu. Nije svaki kvart idealan za starački dom. Nije svaka lokacija podobna za hotel sa 5 zvjezdica. Ne može na svakoj lokaciji biti lječilište.
Mi stvaramo kombinacije o kojima možda nikada niste razmišljali a sve temeljeno uz veličinu, posebne specifičnosti i uz lokaciju nekretnine koju prodajete ili kupujete. Imamo bogato iskustvo i stručnost u industriji nekretnina, posebno u povezivanju kupaca i prodavatelja i identificiranju jedinstvenih prilika za kupce i vlasnike nekretnina. Imamo sposobnost da identificiramo različite potencijalne namjene nekretnine i stvorimo jedinstvene kombinacije zajedničkih ulaganja (Joint Venture) što nas posebno izdvaja od tradicionalnih agencija.
Na www.luksuzno.com imamo poseban level razumijevanja zahtjeva tržišta u stvaranju prilagođenih rješenja za različite nekretnine. Tu smo za sve stranke koje trebaju savjet vezano uz to koje sve branše mogu biti potencijalni kupci njihovog zemljišta, novosagrađenog stana, zgrade za renoviranje u centru grada, luksuzne vile na moru, obiteljskog hotela, kampa u prvom redu do mora i slično. Naši kupci su stalno u potrazi za kvalitetnim nekretninama za stanovanje (starogradnja i novogradnja), za nekretninama za turizam kao i za vrhunskim lokacijama za gradnju obiteljskih vila, urbanih vila, stambenih zgrada, poslovnih zgrada, hotela, kampova, shopping centara. Dosta naših kupaca ima interes za kupnju tvrtke ili udjela u nekoj tvrtci.
Važna nam je privatnost naših kupaca i prodavatelja, tako da nikada ne iznosimo u javnost tko je što i po kojoj cijeni kupio ili prodao.
Mirjana Mikulić
Što ako vjenčanje i finale Lige prvaka padaju na isti dan? Heineken® ima rješenje
Teologija za novo vrijeme: Studij koji daje odgovore na najdublja životna pitanja
Boje koje pričaju tvoju priču: nova Jana Nails kolekcija za proljeće i ljeto