
Što kada vjenčanje i finale Lige prvaka padnu na isti dan? Heineken® pokrenuo aktivaciju koja spaja ljubav i nogomet
Što kada vjenčanje i finale Lige prvaka padnu na isti dan? Heineken® pokrenuo aktivaciju koja spaja ljubav i nogomet
Kada se spoje Heineken® i vrhunska kreativna ideja, nastane rješenje problema koji muči brojne Hrvate: kako istovremeno biti na vjenčanju i pratiti najnapetiju utakmicu Lige prvaka?
Aktivacija “Utakmica života” donosi odgovor.
Ove godine, u Hrvatskoj, 31. svibnja označava vrhunac sezone vjenčanja i, sasvim slučajno, finale Lige prvaka. Mladenci slave, ali njihovi gosti krišom osvježavaju rezultate na mobitelu.
Uz Heineken®, utakmica se gleda bez skrivanja, a na dodatni medeni mjesec se ide u Amsterdam
Parovi koji su vjenčanje isplanirali baš 31. svibnja i ne žele birati između gledanja utakmice i uživanja na plesnom podiju, sada imaju priliku osvojiti Heineken® zonu - posebno uređen kutak unutar svadbene dvorane, namijenjen upravo nogometnim hardcore navijačima.
Ova jedinstvena aktivacija podrazumijeva integrirani nogometni kutak u svadbenoj dvorani - s velikim ekranom, prigodnim rekvizitima i, naravno, osvježenjem uz Heineken® pivo.
Sve je osmišljeno tako da se mladenci i njihovi gosti, koji žele popratiti utakmicu, osjećaju opušteno i uključeno. Gledanje utakmice više nije nešto što se radi kriomice, ispod stola ili u predvorju svadbene dvorane, već postaje integrirani dio zabave.
Kada utakmica završi, nogometna zona pretvara se u vibrantnu oazu sa zabavnim kutkom za fotografiranje, te drugim interaktivnim sadržajem - savršeno mjesto za stvaranje dugotrajnih uspomena i opušteno druženje.
Nakon što dočekate finale života, vrijeme je za dodatni medeni mjesec - a gdje bi hardcore navijači radije otputovali nego u Amsterdam na utakmicu Lige prvaka?
Za najvažniji dan u životu ne morate raditi kompromise - isplanirajte vjenčanje koje će gosti zauvijek pamtiti.
Nagradni natječaj traje do 11. svibnja 2025. godine u 23:59 sati, zato posjetite Utakmica života | Heineken.com, ispričajte svoju ljubavno-nogometnu priču i odgovorite na pitanje zašto ste baš vi hardcore navijači Lige prvaka.
Najkreativniji par osvaja Heineken® nogometnu zonu i 2 ulaznice za utakmicu Lige prvaka sa pokrivenim troškovima smještaja i putovanja u Amsterdam.
Jer najskladniji par je onaj koji slavi i godišnjice i golove.
Počela je proizvodnja EPAL - Euro paleta bez emisija CO₂ - i to u Hrvatskoj
Ceresit nagrađuje vašu lojalnost: nagradni natječaj “Kantu plati, euro sebi vrati!”
Bijelo Dugme i Dino Dvornik - najavljuje treći koncert u Areni Zagreb!