Obavijesti

Tech

Komentari 1

Susret turizma i IT-a: Pandemija je pogurala pametni turizam

Susret turizma i IT-a: Pandemija je pogurala pametni turizam

Tehnologija je baza za kulturu pametnog koju tek treba izgraditi u našim gradovima i turističkim destinacijama, ali za koju ima sve više prostora posebice nakon pandemijskog iskustva, kaže Goran Car iz Combisa

Tech i turistička godina za razliku od kratke sezone ovisne o vremenu, stvaranje kulture pametnog, prednosti pametnog grada, ali i pametnih turističkih destinacija, sve su ovo bile teme Combisovog online panela 'DiscussIT: Što se događa kada se turizam susretne s IT-em?'.

- Tehnologija je baza za kulturu pametnog koju tek treba izgraditi u našim gradovima i turističkim destinacijama, ali za koju ima sve više prostora posebice nakon pandemijskog iskustva tijekom kojeg je jačalo korištenje digitalnih alata. Naglasak je na inovativnijoj i efikasnijoj komunikaciji neke destinacije ili kompanije s turistima uz pomoć tehnologije, odnosno aplikacije koja stvara visoko kvalitetno korisničko iskustvo ili jednostavnog plaćanja sadržaja ili dodatne usluge koju predlaže neki sustav na bazi ponašanja turista. Mogućnosti i prilike su mnogobrojne, usluga i rješenja ima na stotine - rekao je Goran Car, glavni direktor Combisa.

Uz lekcije i iskustva pandemije koja su u spotlight pogurala pametni turizam, govorilo se i o drugim potencijalima koje Hrvatska ima u turizmu, no ne koristi u dovoljnoj mjeri.

- IT žargonom govoreći, hrvatski turizam sazrio je za 'next level', uz snažan fokus na content. Vrijeme je za podizanje kvalitete i izgradnju sadržaja više vrijednosti kojim će turistička sezona prerasti u turističku godinu - smatra Josipa Jutt Ferlan, direktorica klastera Hiltonovih hotela u Zagrebu i direktorica društva Zagreb City Hotels.

- Prirodnim elementima ponude kojima naša zemlja obiluje, treba dodati nove vrijednosti kako bismo postali konkurentniji na turističkom tržištu. IT pridonosi sustavnim inovacijama u turizmu kroz praćenje i prilagođavanje suvremenim trendovima i individualiziranim zahtjevima turista. Cilj našega turizma je zadovoljan gost kroz raznoliku, autentičnu, autohtonu i kontinuirano dostupnu ponudu sadržaja u destinacijama, prilagođenu određenim ciljnim skupinama turista - smatra Daniela Gračan, redovita profesorica na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu i predstojnica Zavoda za turizam.

- U Valamaru digitalizaciju smatramo važnim segmentom u strateškom razvoju kompanije. Valamarov digitalni odjel predstavlja sponu između poslovnih potreba i IT infrastrukture, što omogućuje fokus na razvoj novih proizvoda i usluga, kao i kvalitetno operativno upravljanje resursima i platformama. Osim što ostvarujemo značajne prihode putem direktnih digitalnih kanala, na razini 65% od ukupnih prihoda, u proteklim godinama učinili smo značajnija ulaganja u domeni digitalizacije i automatizacije procesa u sektoru ljudskih potencijala te vjerujemo kako je i to doprinijelo da Valamar već dugi niz godina nosi titulu TOP poslodavca u turizmu - izjavio je Marko Čižmek, član Uprave Valamar Riviere.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
Alarm u Nvidiji zbog AI čipova Huaweija u Kini. Kako američka zabrana pomaže kineskom divu
HUANG NA SASTANKU U KONGRESU

Alarm u Nvidiji zbog AI čipova Huaweija u Kini. Kako američka zabrana pomaže kineskom divu

Prošlog je mjeseca Nvidia priopćila da je Trumpova administracija zatražila obustavu prodaje najnovijeg čipa za Kinu, a Huawei je uskočio pripremajući masovne isporuke čipa koji bi konkurirao Nvidijinim
Šok za fanove. Ništa od GTA 6 ove godine. Rockstar objavio vijest koje su se svi bojali!
ROCKSTAR ODGODIO IGRU

Šok za fanove. Ništa od GTA 6 ove godine. Rockstar objavio vijest koje su se svi bojali!

Popularni publisher objavio je da fanovi mogu očekivati izlazak novog nastavka jednog od najpopularnijih serijala na svijetu, 26. svibnja 2026.
Europski regulator kaznio je TikTok s čak 530 milijuna eura!
ZBOG ZAŠTITE PRIVATNOSTI

Europski regulator kaznio je TikTok s čak 530 milijuna eura!

Iz popularne društvene mreže najavili su kako se namjeravaju žaliti na ovu presudu...