Obavijesti

Tech

Komentari 4

Najnapredniji Citroën svih vremena: Stigao je novi C5 X

Najnapredniji Citroën svih vremena: Stigao je novi C5 X
13

Francuski proizvođač kod ovog automobila igra i na kartu "ultimativne udobnosti", kako sami nazivaju svoj komforni koncept. U unutrašnjosti nailazimo na obilje prostora i luksuza

Već četiri godine Citroën nema model srednje klase. Nakon što se C5 2018. godine prestao prodavati u Europi, nije bilo nasljednika, no to nije značilo da je Citroën odustao od klase automobila od kojih posljednjih godina odustaju mnogi proizvođači. Potvrda toga stigla je nedavno u obliku impresivnog C5 X, a sada je taj automobil stigao i na hrvatsko tržište.

Novi C5 X više nije limuzina, nije ni klasičan karavan već svojevrsni križanac između SUV-a i karavana koji nudi udobnost i druge odlike limuzine. To je sasvim razumljivo u skladu s vremenom u kojem rijetki kupci još biraju klasične limuzine, C5 se morao promijeniti. No zato nije odustao od bogatog nasljeđa velikih Citroënovih modela poput  DS-a, CX, XM-a, Xantie... Poput ovih automobila i on je velik, luksuzan i drugačiji od drugih.

Novi Citroënov crossover velik je automobil dužine 481 centimetar i krasi ga vrlo originalan dizajn, sličan onome drugih aktualnih Citroënovih modela: ekstravagantan ali i prilično elegantan. S obzirom da je ekstravagantan, dizajn se neće svidjeti svima, ali mnogi će ovaj automobil sigurno smatrati vrlo impresivnim i lijepim. No nije sve samo u izgledu, automobil je izuzetno prostran s obiljem mjesta za noge straga i ogromnim prtljažnikom od 545 litara (485 litara kod plug-in hibrida).

Unutrašnjost je vrlo originalna i pomalo minimalistička što je sve veći trend u svijetu luksuznih automobila. Luksuz je na vrlo visokoj razini, a tu su i brojna impresivna tehnološka rješenja. Citroën je posebno ponosan na novi head up zaslon koji na vjetrobransko staklo može projicirati mnoštvo raznih informacija. On je potpuno prilagodljiv i pruža prikaz s 3D efektom. Auto ima i novi infotainment sustav "My Citroën Drive Plus koji je intuitivan i ima potpuno prilagodljivo sučelje. Dijagonala njegovog zaslona je 12 inča. 

Tu su i mnogi sustavi za pomoć u vožnji od kojih dalekometni nadzor mrtvog kuta i sustav upozorenja pri izlasku s parkinga unatrag predstavljaju premijeru za Citroën. 

Francuski proizvođač kod ovog automobila igra i na kartu "ultimativne udobnosti", kako sami nazivaju svoj komforni koncept. U unutrašnjosti osim obilja prostora i luksuza nailazimo i na nova "Advanced comfort" sjedala s grijanjem, hlađenjem i masažom. Ovjes je kao i kod legendarnih prethodnika prvenstveno ugođen da bi bio udoban. Riječ je o elektronički upravljanom aktivnom ovjesu s progresivnim hidrauličkim amortizerima. Automobil opremljen ovim ovjesom stalno nadzire cestu i individualno upravlja amortizerima kako bi vožnja bila što udobnija

Ponuda pogona nije previše široka. Tu su dva benzinska motora, osnovni snage 131 KS i snažniji sa 181 KS. Plug-in hibridni pogonski sustav ima benzinski motor od 180 KS, električni motor i ukupnu snagu od 225 KS. Električni doseg ove varijante s punom baterijom iznosi 55 kilometara. Sve verzije imaju prednji pogon i serijski automatski mjenjač s osam brzina. 

Nude se tri razine opreme: Feel, Shine i Shine Pack. Osnovni C5 X s benzincem od 131 KS i Feel Pack razinom opreme košta 279.900 kuna, osnovna cijena za verziju sa 181 KS iznosi 316.634 kuna, a plug-in hibrid se nudi od 372.438 kuna. 

POGLEDAJTE VIDEO: JURAJ ŠEBALJ U SERIJALU ‘TI PITAŠ’

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
Alarm u Nvidiji zbog AI čipova Huaweija u Kini. Kako američka zabrana pomaže kineskom divu
HUANG NA SASTANKU U KONGRESU

Alarm u Nvidiji zbog AI čipova Huaweija u Kini. Kako američka zabrana pomaže kineskom divu

Prošlog je mjeseca Nvidia priopćila da je Trumpova administracija zatražila obustavu prodaje najnovijeg čipa za Kinu, a Huawei je uskočio pripremajući masovne isporuke čipa koji bi konkurirao Nvidijinim
Appleu pala dionica, trošak od carina 900 milijuna dolara, ali strahuju što će biti iza lipnja
NESIGURNOSTI ZBOG TRUMPA

Appleu pala dionica, trošak od carina 900 milijuna dolara, ali strahuju što će biti iza lipnja

Appleov šef Tim Cook naglašava da je trenutno teško donositi prognoze dalje od lipnja jer ne znaju što će se događati s carinama.
Šok za fanove. Ništa od GTA 6 ove godine. Rockstar objavio vijest koje su se svi bojali!
ROCKSTAR ODGODIO IGRU

Šok za fanove. Ništa od GTA 6 ove godine. Rockstar objavio vijest koje su se svi bojali!

Popularni publisher objavio je da fanovi mogu očekivati izlazak novog nastavka jednog od najpopularnijih serijala na svijetu, 26. svibnja 2026.