Obavijesti

Tech

Komentari 0

Kaktus 2018: Festival integrirane komunikacije

Kaktus 2018: Festival integrirane komunikacije
1

Marketing mreža 12. i 13. studenog u hotelu Hyatt Regency u Beogradu organizira 4. nacionalni Festival integrirana komunikacija – KAKTUS 2018.

Ovogodišnji slogan je "Idea is nothing without execution!", a kao i prošle godine, KAKTUS 2018 ponudit će sudionicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integriranih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova. Festival će otvoriti Marcelo Padoca, kreativni direktor agencije David&Goliath Los Angeles (USA).

Prvi dan festivala obilježava interaktivna predavanja i sesije eminentnih stručnjaka iz Europe i svijeta među kojima su i Harjot Singh, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup EMEA (UK); Gabriela Lungu, Founder, WINGS Creative Leadership Lab (CZ); Michael Maslov, General Director and Partner, Ketchum Moscow (Russia) i Fabien Aufrechter, Lead, Havas Blockchain (France).

Drugog dana festivala organizirane su THINK TANK radionice, kao i debata na temu programmatic advertisinga u organizaciji agencije Direct Media. Osim toga organizirana je i godišnja dodjela strukovnih nagrada KAKTUS 2018. Nagrade se dodjeljuju u 25 kategorija, a osvajaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrirane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 26 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regije.

"Tržište marketinških komunikacija u Srbiji već četiri godine ima svoj nacionalni festival, u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomiču granice struke i teže prema boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, s još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju", rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i podsjetila da prijavljivanje na natjecanje za KAKTUS nagrade traje do 22. rujna.

Festival KAKTUS 2018 podržalo je 30 medijskih kuća iz cijele regije, tvrtke Mercator S, Marbo Product, Jaffa Crvenka, Sberbank, CAR:GO, AVON, Delta Holding, Zlatiborac, Coca-Cola HBC Srbija, Doncafe, Huawei Srbija i brend Orbit. Tvrtka Microsoft Srbija brončani je sponzor, dok je HEINEKEN Srbija, sada već tradicionalno, prijatelj festivala. Partneri festivala su agencije - Direct Media, Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, SuperDot, Alma Quattro, Smart+ Research, Info Media Group. Festival su podržali i Nova Communications, Led Media BiH, Propix i Chameleon.

Više informacija o festivalu KAKTUS pronađite na stranici www.kaktus.rs.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Alarm u Nvidiji zbog AI čipova Huaweija u Kini. Kako američka zabrana pomaže kineskom divu
HUANG NA SASTANKU U KONGRESU

Alarm u Nvidiji zbog AI čipova Huaweija u Kini. Kako američka zabrana pomaže kineskom divu

Prošlog je mjeseca Nvidia priopćila da je Trumpova administracija zatražila obustavu prodaje najnovijeg čipa za Kinu, a Huawei je uskočio pripremajući masovne isporuke čipa koji bi konkurirao Nvidijinim
Appleu pala dionica, trošak od carina 900 milijuna dolara, ali strahuju što će biti iza lipnja
NESIGURNOSTI ZBOG TRUMPA

Appleu pala dionica, trošak od carina 900 milijuna dolara, ali strahuju što će biti iza lipnja

Appleov šef Tim Cook naglašava da je trenutno teško donositi prognoze dalje od lipnja jer ne znaju što će se događati s carinama.
Igrali smo novi Days Gone Remastered: Hordi zombija je još više, a tu su i novi izazovi...
IGRA VRIJEDNA 'VOŽNJE'

Igrali smo novi Days Gone Remastered: Hordi zombija je još više, a tu su i novi izazovi...

RECENZIJA Days Gone Remastered donosi poboljšanja na PS5. Suočit ćete se s masivnim hordama Freakera i novim modovima poput Horde Assault i Permadeath...