
Nova ponuda bonbona osmišljena je kako bismo još jednom korisnicima pružili više vrijednosti za njihov novac i to je nešto na čemu kontinuirano radimo u bonbonu, kažu iz HT-a
Nova ponuda bonbona osmišljena je kako bismo još jednom korisnicima pružili više vrijednosti za njihov novac i to je nešto na čemu kontinuirano radimo u bonbonu, kažu iz HT-a
Iz Bon bona su objavili kako će novi i postojeći korisnici na raspolaganju imati veće podatkovne pakete. Tako, primjerice, Jako jako veliki Internet sada sadrži 25 GB prometa, za razliku od ranijih 17 GB, a Jako veliki internet donosi 20 GB prometa, umjesto prijašnjih 14 GB.
Uz to, svi koji u periodu od 5. ožujka do 8. travnja postanu novi korisnici bonbon pretplate i bonova ostvaruju 50% popusta na sve bonbon pakete i kombinacije. Isto vrijedi i za postojeće korisnike koji se s bonova prebace na preplatu.
- Nova ponuda bonbona osmišljena je kako bismo još jednom korisnicima pružili više vrijednosti za njihov novac i to je nešto na čemu kontinuirano radimo u bonbonu. Istovremeno, radili smo i na novom vizualnom identitetu koji sada unosi nove boje, a, tu je i Bruno, novo zaštitno lice bonbona, djelo poznatog hrvatskog umjetnika i ilustratora Vedrana Klemensa. Bruno je lik s kojim se većina nas može poistovjetiti. Znamo da naši korisnici vole slobodu izbora i da trebaju operatora koji se može prilagoditi njihovim potrebama, a kako se one mijenjaju, tako im bonbon omogućava da sve usluge kombiniraju i prilagođavaju po svom - izjavila je Branka Bajt, direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma.
Osim više giga, nižih cijena i Brune, bonbon najavljuje novo iznenađenje za svoje postojeće korisnike, koje će uskoro moći preuzeti u sklopu bonbon aplikacije, o čemu će biti na vrijeme obaviješteni.