Obavijesti

Tech

Komentari 8

Bez ovih zvijezda nema niti jedne uspješne brend kampanje

Bez ovih zvijezda nema niti jedne uspješne brend kampanje
2

Čak 97 posto mladih prati nekog influencera, a 59 posto kupuje proizvode koje oni preporučuju, pokazuje prvo hrvatsko istraživanje o generaciji Z. Među omiljenim influencerima su JoomBoosovci TheSikrt, LayZ i Gerbus.

Prema prvom istraživanju o generaciji Z koju je napravila agencija DIALOG komunikacije u suradnji s JoomBoosom, 97 posto pripadnika generacije Z svakodnevno prati nekog influencera, a 59 posto ispitanika kupuje proizvode i usluge koje ta osoba preporučuje.

- Istraživanje je pokazalo da je zaista i u Hrvatskoj riječ o istinski globalnoj generaciji, koja je globalno povezana, koja ima jednu globalnu kulturu, a JoomBoos je jedini medijski kanal u Hrvatskoj koji ima pristup toj generaciji - kazao je Boris Trupčević, generalni direktor Styria Hrvatske ističući kako je ovo prvo ovakvo istraživanje u Hrvatskoj koje se bavi mladim ljudima rođenim u drugoj polovici devedesetih i nakon 2000. godine.

Utjecaj blogera i influencera u Hrvatskoj, kao i u svijetu, sve više raste. Upravo to je moguće zahvaliti generaciji Z do koje je oglašivačima i kampanjama zapravo teško doprijeti. Tko su mladi koji ne pamte život prije interneta i mobitela? To je generacija za koju se kaže da su se prije naučili koristiti mišem nego žlicom. Informacije primaju i obrađuju izuzetno brzo, no istovremeno zahtijevaju olakšan pristup informacijama. Život mladih generacije Z odvija se u svijetu hiperprodukcije, umreženosti i virtualnosti. Odrasli uz modernu tehnologiju, teže ka materijalnom, brzoj zaradi, instant zadovoljstvima i konzumerističkom načinu života. Oni žive u umreženom svijetu koji im je omogućio da jednim klikom komuniciraju s cijelim svijetom, a gotovo da ne postoji nešto što oni ne mogu otkriti i saznati.

- To je generacija koja jako puno vremena provodi na mobitelu, koja jako puno surfa po internetu i koja prati YouTube kao apsolutno glavni kanal i koji slušaju preporuke influencera - kazala je Marina Čulić Fischer, direktorica DIALOG komunikacija.

To je potvrdilo i prvo istraživanje u Hrvatskoj u kojem su genzeovci posebno istaknuli JoomBoosovce Sikrta, Matiju Lazarevića poznatog kao Lay Z i Davora Gerbusa kao influencere kojima vjeruju i posebno ih prate.

- Publika vjeruje svemu što kažu influenceri. Na naše meetupove dolazi preko tisuću pripadnika Z generacije koji se druže sa svojim influencerima, a oni prate sve trendove. Ne samo što obući i kako se našminkati, već utječu i na njihov način razmišljanja - kazao je voditelj projekta JoomBoos, Matej Lončarić. I doista, čak četiri kampanje s JoomBoosovim influencerima osvojile su prestižne Effie nagrade koja se dodjeljuje za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama, što znači da se osim kreativnosti nagrađuju i učinkovitost te strateško promišljanje kampanja.

- Čestitke Coca-Coli, Signalu Hrvatska i Zagrebačkoj banci koje su pokazale da kampanje s influencerima donose rezultate - kazao je Lončarić.

Među brendovima koji su omiljeni genzeovcima istaknuli su se McDonald's, Coca-Cola, kozmetička marka Essence, a kao brend bez kojeg ne mogu živjeti istaknuli su adidas.

- Generacija Z ističe kvalitetu kao glavnu stavku za kupnju proizvoda. Sad, što je ta kvaliteta? To je cijeli brend paket, od kvalitete proizvoda, do brend priče i komunikacije. Naš zadatak je to prenijeti na jedan lokalan nivo, povezati se s lokalnim influencerima i publikom i to je ono što mi radimo - zaključila je Ivana Mićin, brand manager Adidasa za Hrvatsku i Sloveniju.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 8
Alarm u Nvidiji zbog AI čipova Huaweija u Kini. Kako američka zabrana pomaže kineskom divu
HUANG NA SASTANKU U KONGRESU

Alarm u Nvidiji zbog AI čipova Huaweija u Kini. Kako američka zabrana pomaže kineskom divu

Prošlog je mjeseca Nvidia priopćila da je Trumpova administracija zatražila obustavu prodaje najnovijeg čipa za Kinu, a Huawei je uskočio pripremajući masovne isporuke čipa koji bi konkurirao Nvidijinim
Appleu pala dionica, trošak od carina 900 milijuna dolara, ali strahuju što će biti iza lipnja
NESIGURNOSTI ZBOG TRUMPA

Appleu pala dionica, trošak od carina 900 milijuna dolara, ali strahuju što će biti iza lipnja

Appleov šef Tim Cook naglašava da je trenutno teško donositi prognoze dalje od lipnja jer ne znaju što će se događati s carinama.
Šok za fanove. Ništa od GTA 6 ove godine. Rockstar objavio vijest koje su se svi bojali!
ROCKSTAR ODGODIO IGRU

Šok za fanove. Ništa od GTA 6 ove godine. Rockstar objavio vijest koje su se svi bojali!

Popularni publisher objavio je da fanovi mogu očekivati izlazak novog nastavka jednog od najpopularnijih serijala na svijetu, 26. svibnja 2026.