ljudi moji,ko vozi taj i griješi a bila je mokra i cesta
PP
Prva Proleterska_1
16.3.2011.
Odustani
Ne radi se o greški, jer nije iznenada uletjeo u kišu. Da neki shvate razliku između suhoh i mokroga kolnika treba jim završiti fakultet il šta! Kad pada kiša i
kad je mokro cesta nije isto skliska na ćitavoj dionici puta, nego negdje je ta razlika samo 20% a negdje , gdje je neko prosuo malo ulja il nafte 90 % -tna. Vozać mora radi toga uzesti srednju a to je 50 % razlika a to znaći na mokrom kolniku smanjiti brzinu na 50% one koju vozite po toj cesti kad je suha.Nemojte se uzdati u ono, moje gume su odlićne za kišu. Kod skliskoga kolnika je ta razlika između dobre i slabe gume za obićne šofere simbolićna. I svakoga momenta morate znati, kolko imate profila i kako vam vataju koćnice , koje u takvom vrjemenu morate prije prave vožnje ugrijati-osušiti. Gas i kočnica skupa jednih 100 -200 metara kao i proba posle toga dal vataju sve isto. Prije toga pogledajte u retrovizor.
Ovde je uzrok izrabljene ćelave gume kao i neujednaćeni rad koćnica. Star auto šta se može
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .