Obavijesti

Promo sadržaj

Zašto brendovi poput Nikea, Volva, adidasa i IKEA-e slušaju baš Johana Ronnestama?

Zašto brendovi poput Nikea, Volva, adidasa i IKEA-e slušaju baš Johana Ronnestama?

Snažni vizuali, kreativni tehnološki pomaci, dinamične animacije i impresivni zvučni elementi – nagrađivani brend-stručnjak Johan Ronnestam stiže na glavnu festivalsku pozornicu Dana komunikacija.

Veliki budžeti i razvikana produkcijska imena ne jamče nužno sjajne ideje – a Dani komunikacija, inspirativni festival tržišnih komunikacija, ponovno će okupiti vodeće svjetske i domaće stručnjake iz industrije kako bi raspravljali o inovacijama, kreativnosti i budućnosti brendiranja. Ovogodišnje izdanje održat će se od 15. do 18. svibnja u Rovinju, a moć kreativnosti opet će biti jedna od nezaobilaznih tema festivala. Svoju će perspektivu sa sudionicima podijeliti i Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa, IKEA-e, MTV-a i Nikea, koji će se popeti na glavnu festivalsku pozornicu.

Ovaj bivši profesionalni snowboarder (jedan od rijetkih ljudi na svijetu koji su postigli okret od 1440°) i surfer uspješno strast pretvara u inovaciju te dobro zna kako iskoristiti inspiraciju iz svakodnevice za uspješna kreativna rješenja nekih od najvećih brendova. Ronnestamova filozofija stvaranja ne oslanja se na velike budžete i produkcijske kuće, već na moć briljantnih ideja i talentiranih pojedinaca, a njegov su inovativni rad prepoznali i nagradili brojni prestižni festivali, među kojima su Cannes Lions, D&AD, Epica i Clio.

Na Danima komunikacija održat će predavanje The Frontier of Awesome – The Future of Brand Building in AI-Driven World, koje istražuje kako umjetna inteligencija, društvene mreže, održivost i privatnost mijenjaju pravila igre u svijetu brendiranja. Sudionici će imati priliku uroniti u vizualno bogatu prezentaciju punu kreativnih tehnoloških rješenja, animacija i zvučnih efekata koji će dočarati novu eru komunikacije i razvoja proizvoda. Ronnestam će u svom predavanju publici pokazati kako inovacije i kreativna hrabrost mogu redefinirati brendove u doba umjetne inteligencije, potrošačke privatnosti i održivosti.

Ronnestam će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu MachaduKaren Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svjetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga; Michaelu Corcoranu, Internet's Savviest Trollu i bivšem voditelju društvenih mreža Ryanaira; kao i Marishi Lakhiani, stručnjakinji za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS). Organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i svijeta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.

Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Počela je proizvodnja EPAL - Euro paleta bez emisija CO₂ - i to u Hrvatskoj
PROMO

Počela je proizvodnja EPAL - Euro paleta bez emisija CO₂ - i to u Hrvatskoj

U Svetoj Heleni (Rakovec) pokrenuta je prva hrvatska tvornica paleta s potpuno CO₂ neutralnom proizvodnjom bez emisija, s robotiziranom opremom i fokusom na održivost
Ceresit nagrađuje vašu lojalnost: nagradni natječaj “Kantu plati, euro sebi vrati!”
PROMO

Ceresit nagrađuje vašu lojalnost: nagradni natječaj “Kantu plati, euro sebi vrati!”

Uz kupnju 120 kanti Ceresit završne žbuke ostvarujete pravo na Petrol poklon karticu. Program lojalnosti traje do 31. prosinca 2025.
Bijelo Dugme i Dino Dvornik - najavljuje treći koncert u Areni Zagreb!
PROMO

Bijelo Dugme i Dino Dvornik - najavljuje treći koncert u Areni Zagreb!

Nakon dva rasprodana koncerta u ožujku, Bijelo dugme se 24. svibnja vraća u Arenu Zagreb kako bi s publikom proslavili pedeset godina nevjerojatne glazbene karijere