Tisuće kockica obojale Hrvatsku u čast naših rukometaša
RTL-ova emotivna zahvala rukometašima osvanula u 50 gradova diljem Hrvatske
RTL uz pomoć partnera Go2Digital dodatno je učinio ponosnom cijelu Hrvatsku nakon nevjerojatnog uspjeha rukometne reprezentacije na Svjetskom prvenstvu.

Hrvatska je još jednom pokazala koliko ponosno stoji uz svoje rukometne heroje! U spektakularnoj digitalnoj outdoor kampanji, RTL i Go2Digital ujedinili su snage kako bi cijela zemlja slavila uspjeh naših rukometaša.
Naime, više od 50 gradova diljem Hrvatske zasjalo je u bojama nacionalnog ponosa, dok su digitalni ekrani Go2Digital mreže prenosili emotivne poruke podrške i čestitke rukometnim reprezentativcima nakon osvojenog srebra na Svjetskom prvenstvu. Ova inicijativa, koja objedinjuje najmoderniju digitalnu tehnologiju i neograničene mogućnosti, postavila je nove standarde u oglašavanju i pokazala kako se nacionalna povezanost može izraziti na inovativan način.

Društvena odgovornost kroz digitalni format
Osim što donosi vrhunsku vidljivost, Go2Digital kontinuirano pokazuje društvenu odgovornost kroz projekte koji nadilaze klasično oglašavanje. Njihova platforma postala je prostor ne samo za brendove, već i za širu društvenu zajednicu – bilo da je riječ o sportskim uspjesima, humanitarnim inicijativama ili podizanju svijesti o važnim temama. Ova kampanja još je jedan dokaz da tehnologija može biti alat koji spaja ljude i emocije.

Lider u digitalnom out-of-home oglašavanju
Go2Digital predvodi digitalnu revoluciju, a ova kampanja samo je još jedan korak u stvaranju pametnijeg i interaktivnijeg digitalnog svijeta. Njihova nacionalna pokrivenost, inovativna rješenja i strateška partnerstva omogućuju da brendovi komuniciraju na način koji ostavlja dojam i stvara dugoročnu povezanost s publikom. Ovaj projekt pokazuje kako tehnologija i oglašavanje mogu oblikovati emocije, inspirirati i povezati cijelu zemlju kroz samo nekoliko sekundi na digitalnim ekranima.

Go2Digital, kao lider u digitalnom out-of-home oglašavanju, već 10 godina dominira tržištem i donosi nove vidike u komunikaciji. Njihova mreža nacionalne pokrivenosti omogućila je da naše zajedničke poruke podrške stignu u svaki kutak Hrvatske – od metropola do manjih gradova, spajajući zajednicu kroz moć digitalnih inovacija.
Ova kampanja nije samo oglas, već simbol zajedništva i sportskog duha – jer kad Hrvatska igra, igramo svi!
Sadržaj nastao u suradnji RTL native tima i Go2Digital.
Boje koje pričaju tvoju priču: nova Jana Nails kolekcija za proljeće i ljeto
Unesite sklad i tehnologiju u dom: Feng shui tajne za moderni životni prostor
Grand Hotel 4 Opatijska Cvijeta sredinom svibnja ponovno otvara svoja vrata