Obavijesti

Promo sadržaj

Povezanost počinje gdje prepreke nestaju

Povezanost počinje gdje prepreke nestaju

U Hrvatskom Telekomu smatramo kako je ako želimo živjeti u tolerantnijem i uključenijem svijetu, potrebno adresirati probleme koji su prisutni u društvu

Ovog Božića prepoznali smo razdvojenost kao jedan od velikih problema jer živimo u vremenu velikih podijeljenosti i ponekad se čini kao da smo više usredotočeni na ono što nas razdvaja, umjesto na sve ono što nas povezuje.  

Središnja poruka blagdanske kampanje Hrvatskog Telekoma je da povezanost počinje tamo gdje prepreke nestaju, a temelji se na uvjerenju kako i u današnjem polariziranom društvu ima daleko više stvari koje nas povezuju neovisno o vjeri, nacionalnosti, dobi, društvenom statusu, osobnim preferencijama i interesima. Kako bi nas ove poruke sve potaknule da promislimo o preprekama koje si sami stvaramo, umjesto da ih rušimo, Hrvatski Telekom će uz inspirativnu marketinšku kampanju pokrenuti i serijal podcasta te promovirati osobne priče stvarnih ljudi koji ne priznaju razlike, koji su rušili prepreke i tim činom mijenjali svoje i živote drugih na bolje.

„Toliko je raznih prepreka koje nas razdvajaju u privatnom, obiteljskom i poslovnom životu. Ali, što je važnije - isto toliko je i prilika za uklanjanje prepreka, prilika za povezivanje. Svatko od nas može učiniti taj jedan korak, napraviti jednu gestu ili uputiti jedan poziv za zajedništvom s nekim s kim smo se razdvojili iz raznih razloga poput predrasuda, nerazumijevanja, ponosa i slično. Želimo ovih blagdana inspirirati sve ljude pričama drugih ljudi koji su uspjeli srušiti prepreke koje su ih razdvajale od drugih. Želimo i kroz te priče pokazati koliko je dobru promjenu za njihove živote učinilo upravo to rušenje prepreka“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Brenda Hrvatskog Telekoma.

„Naš brend želi povezati ljude. Želimo jasno dati do znanja koliko je važno i moguće rušiti prepreke. Naša kompanija posvećena je društvenoj koheziji, većoj toleranciji, borbi protiv svakog oblika diskriminacije i zalažemo se za ono što povezuje ljude, društva i kulture.” ističe Ulrich Klenke, direktor Brenda Deutsche Telekoma koji je za 10 europskih tržišta predstavio blagdansku kampanju snimljenu u stilu moderne bajke.

Hrvatsku verziju blagdanskog spota možete pogledati ovdje: Povezanost počinje gdje prepreke nestaju

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Don’t Tell Me What To Wear: Jana Nails donosi novu kolekciju trajnih lakova
PROMO

Don’t Tell Me What To Wear: Jana Nails donosi novu kolekciju trajnih lakova

Nova kolekcija Don’t Tell Me What To Wear brenda Jana Nails donosi boje koje nadilaze trendove. Budi sve što želiš – nježna, odvažna, glamurozna – uz nijanse koje prkose pravilima
Hummus – vjerojatno najbolji namaz na svijetu!
PROMO

Hummus – vjerojatno najbolji namaz na svijetu!

Hummus nije samo ukusan i kremast, već i bogat hranjivim tvarima – pravi saveznik zdrave prehrane koji se savršeno uklapa u svako jelo i stil života
Zdravlje bez čekanja: Otkrivamo vrhunske medicinske adrese
PROMO

Zdravlje bez čekanja: Otkrivamo vrhunske medicinske adrese

U moru informacija i dugih lista čekanja, pravo je olakšanje znati gdje možete pronaći provjerene stručnjake koji će brzo reagirati na vaše zdravstvene potrebe