
Osvojite Mercedes AMG A35, večerajte sa zvijezdom Micheleom Morroneom ili kući ponesite jednu od više od 1000 nagrada!
Osvojite Mercedes AMG A35, večerajte sa zvijezdom Micheleom Morroneom ili kući ponesite jednu od više od 1000 nagrada!
HELL 2025. godinu započinje s najvećom i najuzbudljivijom promocijom ikada! Osim u Hrvatskoj, ova velika promocija kreće u još devet zemalja i milijunima sudionika pruža priliku za osvajanje nevjerojatnih nagrada. Sretni dobitnici mogu večerati s Micheleom Morroneom, osvojiti više od 1000 nevjerojatnih nagrada, uključujući jedinstvene HELL darove, vrhunske elektroničke uređaje i nezaboravna iskustva. Najsretniji dobitnik kući može dovesti potpuno novi Mercedes AMG A35.
Tijekom promocije, između 17. veljače i 13. travnja, HELL-ovi najpopularniji proizvodi bit će dostupni u ograničenom izdanju pakiranja s legendarnim tetovažama Michelea Morronea, što obožavateljima pruža priliku i da skupljaju jedinstveno dizajnirane limenke. Svaki kupljeni proizvod na promociji korak je bliže osvajanju glavne ili drugih nagrada. Sudjelovanje je vrlo jednostavno: svi stariji od 18 godina jednostavno trebaju kupiti promotivni HELL proizvod, registrirati se na https://winwithhell.hr/, učitati kod s otvarača limenke i čuvati ga prema pravilima promotivne akcije.
Popis nagrada je veoma raznolik: osim glavne nagrade, dnevni dobitnici mogu osvojiti jedinstvene HELL jakne, HELL tenisice i HELL putne torbe. Svaki tjedan sretni dobitnik može osvojiti iPhone 16 ili čak ekskluzivnu večeru s Micheleom Morroneom u Italiji. Posebna igra „Dobitne subote“ (“Winning Saturdays”) također uključuje i posebne nagrade, kao što su jedinstveni notesi, vrhunske toaletne torbice i ograničeno izdanje HELL 6-packova inspiriranih Micheleom Morroneom.
Adrienn Popovics, direktorica marketinga HELL ENERGY Hungary Ltd., izjavila je: “Ovo nije samo najveća promocija u povijesti HELL-a, već i jedna od najuzbudljivijih kampanja na cijelom tržištu energetskih pića. Promocija je izvanredna čak i na međunarodnim poljima, jer se pokreće u 10 zemalja, dajući još većem broju naših potrošača priliku za sudjelovanje. Cilj nam je našim vjernim kupcima ponuditi nezaboravna iskustva i ekskluzivne nagrade te dodatno ojačati svoju poziciju na domaćem i inozemnom tržištu. HELL uvijek teži maksimumu, a taj duh želimo podijeliti s našim fanovima”.
Promociju prati dosad najsnažnija marketinška kampanja, sa sjajnim TV i digitalnim oglasima, jumbo plakatima i intenzivnim prisustvom na društvenim mrežama i aktivnostima u trgovinama, a sve kako bi se osiguralo da nitko ne propusti ovu odličnu priliku.
Ne propustite je niti vi! Kupite promotivni HELL proizvod, učitajte kod i preuzmite svoju ekskluzivnu nagradu!
Počela je proizvodnja EPAL - Euro paleta bez emisija CO₂ - i to u Hrvatskoj
Ceresit nagrađuje vašu lojalnost: nagradni natječaj “Kantu plati, euro sebi vrati!”
Bijelo Dugme i Dino Dvornik - najavljuje treći koncert u Areni Zagreb!