Obavijesti

Promo sadržaj

Lidl, Čisto podzemlje i Klub podvodnih aktivnosti Karlovac izvukli 3 kubika smeća iz Kupe

Lidl, Čisto podzemlje i Klub podvodnih aktivnosti Karlovac izvukli 3 kubika smeća iz Kupe
4

U akciji čišćenja rijeke Kupe koju je Lidl Hrvatska ovog vikenda proveo u suradnji s inicijativom Čisto podzemlje i Klubom za podvodne aktivnosti Karlovac, uklonjeno je gotovo 3 kubika smeća

Druga je ovo godina zaredom da vrijedni volonteri Čistog podzemlja i članovi Kluba za podvodne aktivnosti Karlovac uz Lidlovu podršku sudjeluju u čišćenju Kupe u sklopu globalnog projekta Schwarz grupe, River Cleanup Collective – Together for Cleaner Rivers

20-ak volontera - članova inicijative Čisto podzemlje i Kluba podvodnih aktivnosti iz Karlovca u subotu je sudjelovalo u akciji čišćenja rijeke Kupe u Karlovcu. Ronioci su tako iz rijeke izvadili gotovo 3 kubika raznog smeća – plastike, metala, gume, pa čak i jedan bicikl. Sudionici akcije su iskoristili priliku i još jednom pozvali građane da ne bacaju smeće u rijeke, ali i prirodu općenito, već isključivo na za to predviđena mjesta.  

Ponosni smo na aktivnu i dugoročnu suradnju s inicijativom Čisto podzemlje na raznim projektima pa nas tako veseli što smo ponovno dali podršku ovoj akciji čišćenja rijeke Kupe u Karlovcu. U Lidlu Hrvatska nastavljamo i dalje predano raditi na brojnim društveno-odgovornim inicijativama za provedbu strategije REset Plastic, kako bismo doprinijeli uklanjanju plastike iz okoliša i ukazali na važnost zaštite i očuvanja našeg planeta“, istaknula je Lana Jugo, voditeljica CSR-a i održivosti Lidla Hrvatska.  

Vode u krškim područjima povezuju nadzemlje i podzemlje, čineći jedinstven sustav koji štitimo za buduće generacije. Zbog toga, uz brojne špilje i jame, nastavljamo sa čišćenjem naših rijeka od bačenog otpada, a naša druga akcija čišćenja Kupe, u suradnji s lokalnim ronilačkim klubom je odličan doprinos zaštiti voda u Hrvatskoj“, rekao je ovom prilikom Ruđer Novak, voditelj inicijative Čisto podzemlje.  

Grupa Schwarz, koja je s maloprodajnim lancima Kauflandom i Lidlom, jedan od najvećih međunarodnih trgovaca, svjesna je svoje odgovornosti prema okolišu. Zato je razvijena globalna strategija REset Plastic unutar koje se kontinuirano provode projekti koji za cilj imaju čišći okoliš s naglaskom na reduciranje plastike. Unutar te strategije je prije tri godine pokrenut i projekt „River Cleanup Collective – Zajedno za čišće rijeke”. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Počela je proizvodnja EPAL - Euro paleta bez emisija CO₂ - i to u Hrvatskoj
PROMO

Počela je proizvodnja EPAL - Euro paleta bez emisija CO₂ - i to u Hrvatskoj

U Svetoj Heleni (Rakovec) pokrenuta je prva hrvatska tvornica paleta s potpuno CO₂ neutralnom proizvodnjom bez emisija, s robotiziranom opremom i fokusom na održivost
Ceresit nagrađuje vašu lojalnost: nagradni natječaj “Kantu plati, euro sebi vrati!”
PROMO

Ceresit nagrađuje vašu lojalnost: nagradni natječaj “Kantu plati, euro sebi vrati!”

Uz kupnju 120 kanti Ceresit završne žbuke ostvarujete pravo na Petrol poklon karticu. Program lojalnosti traje do 31. prosinca 2025.
Bijelo Dugme i Dino Dvornik - najavljuje treći koncert u Areni Zagreb!
PROMO

Bijelo Dugme i Dino Dvornik - najavljuje treći koncert u Areni Zagreb!

Nakon dva rasprodana koncerta u ožujku, Bijelo dugme se 24. svibnja vraća u Arenu Zagreb kako bi s publikom proslavili pedeset godina nevjerojatne glazbene karijere