Obavijesti

Promo sadržaj

Ekspanzije, franšize i digitalne inovacije: nova era omiljenog zagrebačkog restorana

Ekspanzije, franšize i digitalne inovacije: nova era omiljenog zagrebačkog restorana

Ako ste ikad razmišljali o vlastitom restoranu, sada postoji model koji nudi više – podršku, znanje i priču koja traje već gotovo deset godina

Jedini šrilankanski restoran u Hrvatskoj, zagrebački Curry Bowl – mnogima znan i kao broj 1 na Tripadvisoru među gotovo 1300 restorana u Zagrebu, ulazi u novu fazu razvoja. Nakon devet godina poslovanja, prepoznat je kao jedan od najomiljenijih restorana u metropoli, a sada postaje i potencijalna prilika za sve koji razmišljaju o ulasku u ugostiteljstvo. S jasnom vizijom širenja kroz franšizni model, Curry Bowl je nedavno potpisao otvorenje svoje prve franšize na Ljubljanici ovog ljeta, dok se do kraja 2025. godine očekuje i treći restoran u Zagrebu.

Prva franšiza - uskoro otvorena, treća lokacija - u pripremi

Novi restoran na Ljubljanici prvi je u nizu franšiznih partnerstava, a vode ga Sven Piljek i Marijan Rohrbacher. Kako sami ističu, cijeli proces otvaranja prošao je uz potpunu podršku osnivača Briana Senaratnea i Curry Bowl tima - od pronalaska lokacije, preko zapošljavanja kuhara iz Šri Lanke, do dizajna, edukacije i vođenja kroz financijski aspekt poslovanja.

Planovi za treću lokaciju u Zagrebu već su naveliko aktivni. Potvrđeno je da će restoran biti otvoren do kraja 2025. godine, na atraktivnoj i dobro poznatoj adresi za mnoge Zagrepčane.

Nova faza brenda: renovacija, širenje i rebranding

Glavna lokacija u Tkalčićevoj ulici, s kojom je sve počelo, nedavno je prošla opsežnu renovaciju i prostorno proširenje na susjedni objekt. Time je osiguran veći kapacitet, ali i potpuno novo iskustvo za goste. Službeno otvorenje obnovljenog restorana bilo je u sklopu eventa "Curry Bowl 2.0", koji označava početak novog poglavlja brenda.

U suradnji s dizajn studijem Šesnić&Turković, predstavljen je novi vizualni identitet. Novi logo i grafički sustav pojednostavljuju komunikaciju i stvaraju prepoznatljivost koja se lako prenosi na sve buduće lokacije, i u Hrvatskoj, i izvan nje.

Franšizni model s potpunom podrškom

Curry Bowl nije samo franšizni koncept s drugačijim jelovnikom, to je sustav koji budućim partnerima nudi kompletnu podršku u pokretanju poslovanja. Umjesto pukog ustupanja brenda, franšiza uključuje:

  • pomoć u traženju i odabiru lokacije
     
  • povezivanje s arhitektima i izvođačima te sve operativne procedure i pravilnike
     
  • zapošljavanje i edukaciju osoblja (uključujući kuhare iz Šri Lanke)
     
  • podršku pri nabavi opreme i sirovina
     
  • povezivanje s dobavljačima, dostavnim platformama i financijskim institucijama (HBOR, HAMAG)
     
  • digitalne alate za upravljanje poslovanjem
     

Kandidati mogu računati i na povoljne uvjete suradnje s partnerima poput Metroa, Roto Dinamica, Glova, Wolta, Bolta, Jamnice i Coca-Cole, između ostalih.

Koliko je potrebno za početak?

Za otvaranje franšize potreban je početni kapital u iznosu od 30 do 40 tisuća eura. Ostatak investicije moguće je pokriti kroz leasing ili suradnju s bankama. Dosadašnji partneri u prosjeku ostvaruju povrat ulaganja u roku od 24 do 36 mjeseci.

Digitalizacija kao alat rasta

Curry Bowl je uveo brojne digitalne inovacije koje olakšavaju svakodnevni rad i standardizaciju kvalitete. Među njima su:

  • integrirani POS sustav s posljednjom tehnologijom Remarisa (Monri Paymenta)
     
  • digitalizirani HACCP standardi u suradnji s hrvatskim IT partnerima
     
  • digitalna kartica vjernosti dostupna kroz Apple Pay i Google Wallet
     
  • korištenje tehnologija kao što je Power BI za pregled prodajnih ciljeva, povećanja prodaje i praćenja učinkovitosti zaposlenika na tjednoj osnovi.
     

Kako navodi Senaratne, digitalizacija omogućuje veću učinkovitost, jasnu kontrolu poslovanja i bolje korisničko iskustvo, što je ključno za uspješno skaliranje kroz franšizu.

Jasna vizija i otvoren poziv

Curry Bowl već gotovo deset godina uspješno spaja okuse Šri Lanke s jednostavnim, ali snažnim konceptom restorana koji se pamti. Nakon uspješnog širenja i otvaranja prve franšize u Zagrebu, brend sada traži nove partnere u Hrvatskoj i šire.

Za one koji razmišljaju o pokretanju vlastitog restorana ili onima koji su ugostitelji s postojećom restoranskom infrastrukturom, ali traže sustav koji nudi podršku, iskustvo i jasno definirane standarde, Curry Bowl predstavlja priliku koja se ne propušta. Partnerima su na raspolaganju potpuna pomoć pri pokretanju posla- od odabira lokacije, preko zapošljavanja i edukacije, do opreme, marketinga i financiranja.

Ako želite u svoj grad dovesti nešto autentično, drugačije i već dokazano na tržištu, sada je idealan trenutak za prvi korak.

Za više informacija o franšiznim mogućnostima Curry Bowla, javite se na franchise@srilankancurrybowl.com.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Počela je proizvodnja EPAL - Euro paleta bez emisija CO₂ - i to u Hrvatskoj
PROMO

Počela je proizvodnja EPAL - Euro paleta bez emisija CO₂ - i to u Hrvatskoj

U Svetoj Heleni (Rakovec) pokrenuta je prva hrvatska tvornica paleta s potpuno CO₂ neutralnom proizvodnjom bez emisija, s robotiziranom opremom i fokusom na održivost
Ceresit nagrađuje vašu lojalnost: nagradni natječaj “Kantu plati, euro sebi vrati!”
PROMO

Ceresit nagrađuje vašu lojalnost: nagradni natječaj “Kantu plati, euro sebi vrati!”

Uz kupnju 120 kanti Ceresit završne žbuke ostvarujete pravo na Petrol poklon karticu. Program lojalnosti traje do 31. prosinca 2025.
Bijelo Dugme i Dino Dvornik - najavljuje treći koncert u Areni Zagreb!
PROMO

Bijelo Dugme i Dino Dvornik - najavljuje treći koncert u Areni Zagreb!

Nakon dva rasprodana koncerta u ožujku, Bijelo dugme se 24. svibnja vraća u Arenu Zagreb kako bi s publikom proslavili pedeset godina nevjerojatne glazbene karijere