
Slogan "mijenja klimu u Rijeci" očita je igra riječima kojom se aludira na promjenu političke klime u gradu koji već desetljećima ima kontinuitet lijevo orijentirane vlasti...
News
Komentari 0Slogan "mijenja klimu u Rijeci" očita je igra riječima kojom se aludira na promjenu političke klime u gradu koji već desetljećima ima kontinuitet lijevo orijentirane vlasti...
Rijeka od nedjelje bruji o neobičnim jumbo plakatima koji su u subotu postavljeni diljem grada.
Na prvi pogled, plakat pod sloganom “Povoljno i brzo do nove klime!!!” na kojem se oglašava izvjesni majstor Denis, koji navodno nudi uslugu montaže klima uređaja uz napomenu da “mijenja klimu u Rijeci” i pritom “ostavlja čisto i odvozi otpad”, čini se kako je riječ o reklami za postavljanje klima uređaja.
No zagledate li se podrobnije shvaćate kako se radi o kreativnom početku političke kampanje HDZ-ovog kandidata za gradonačelnika Rijeke, Denisa Vukorepe.
Slogan "mijenja klimu u Rijeci" očita je igra riječima kojom se aludira na promjenu političke klime u gradu koji već desetljećima ima kontinuitet lijevo orijentirane vlasti, no i u kojemu se nakon podjela i sukoba u riječkom SDP-u malo tko može kladiti na bilo čiju sigurnu pobjedu.
Dodatnu pažnju privukao je i jasno istaknut broj mobitela mobitela, na koji se doista javlja sam Vukorepa, potvrđujući na taj način svoju ulogu u kampanji.
Time je potencijalnim biračima poslana jasna poruka dostupnosti i otvorenosti, kako kroz poruku na plakatu, tako i izravnim kontaktom s građanima.
Nekonvencionalni početak kampanje već je izazvao brojne reakcije na društvenim mrežama, gdje se komentira dosjetljivost i kreativnost poruke. Uspješan spoj lokalnog humora, prepoznatljivih potreba građana pred ljeto (klima uređaji) i političkog značenja pokazuje da se u kampanji cilja na široku publiku, od apolitičnih promatrača do angažiranih birača.
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+