Koji će slogani i službeni kandidati u kampanju doznat ćemo u srijedu, kad ćemo i službeno znati tko je dostavio dovoljan broj potpisa podrške
Novo istraživanje otkrilo: Ljudi nisu zadovoljni sloganima na izborima, jedan uvjerljivo vodi
U jeku kampanje za predsjedničke izbore velike polemike su kao i do sad izazvali slogani kandidata. RTL u suradnji s Promocijom plus istražili su imaju li slogani potencijalnih predsjedničkih kandidata ikakvu ulogu kod birača i znaju li građani uopće tko se krije iza nekog slogana.
U istraživanju su prvo ispitanicima izloženi samo slogani kojima su dodjeljivali ocjene od 1-5, a da im nije predstavljeno ime kandidata. Prema ispitanicima zadovoljili su, ali nitko nije zabljesnuo već je prosjek ocjene je dobar (3).
Zanimljivo među najbolje ocijenjenima nisu nužno i slogani kandidata koji imaju i najjaču političko financijsku podršku, a time i najširi doseg među građanima. Na vrhu je, s čistom trojkom slogan "Predsjednika za predsjednika", kojim produljenje mandata traži aktualni predsjednik Zoran Milanović. Deja vu slogan jer već ga je za lov na novi mandat prije 27 godina uspješno iskoristio prvi hrvatski predsjednik.

Nakon toga slijede "Želimo promjene" - kojim na Pantovčak želi Dražen Keleminec, predsjednik Autohtone -Hrvatske stranke prava. "Predsjednica nove generacije", kako sebe vidi potencijalna kandidatkinja Možemo!, kao i "Predsjednik iz naroda", MOST-ov Miro Bulj – slogani su koji su ušli među top 5, gdje se nalazi i "Biram dom" kandidatkinje stranke DOMiNO Branke Lozo.
Na samom vrhu ljestvice, možemo zamijetiti više je slogana kandidata s desnice, ali ne i glavnog HDZ-ovog Dragana Primorca – od njegovog za ispitanike bolji slogan je i "Za Hrvatsku naših pobjeda” Tomislava Jonjića, pa i drugi slogan sinjskog gradonačelnika "Na braniku Hrvatske". "Glas diskriminirane Hrvatske" – Antona Filića ulazi u TOP 10.
Kroz ušicu igle u ovo društva ulazi i slogan "Marija za Hrvatsku", nezavisne Marije Selak Raspudić dok su njezin drugi slogan "Više od karaktera" ispitanici još lošije ocijenili.
Pri dnu ljestvice je i "Predsjednica koja će uvesti reda" s kojim liderica želi postati Karolina Vidović Krišto, predsjednica stranke Odlučnost i pravednost! Na samom dnu s najlošijim prosjekom su "Politika novog povjerenja", iza kojeg stoji nezavisni Niko Tokić Kartelo, kao i slogan "Vaša nova predsjednica" koji koristi Aurora Weiss.

Situacija se drastično mijenja kada su ispitanici dobili isti zadatak, ali sada im je rečeno tko stoji iza slogana.
Milanović je na prvom mjestu utvrdio vodstvo pa čak i podigao ocjenu slogana za 6 postotnih poena i pokazao da je njegovo ime brend. Iznenadio je rezultat Marije Selak Raspudić koja svojim imenom inicijalno lošiju ocjenu slogana "Više od karaktera", diže sa sa samog dna ljestvice na visoko drugo mjesto.
Treće mjesto zadržao je slogan "Predsjednica nove generacije", a ocjenu svojim imenom podiže Kekin za 3,5 posto. I tu je kraj napretku ocjena – sva ostala imena pridružena sloganu kampanje ruše ukupnu ocjenu. Rijetki su tako ostali na trojci kada se spoji slika i riječ.
Koji će slogani i službeni kandidati u kampanju doznat ćemo u srijedu, kad ćemo i službeno znati tko je dostavio dovoljan broj potpisa podrške.