21. stoljece a tamo nema signala za mobitel i radio veze?! Eto zasto bi drzava trebala natjerati tel. operatere da pokriju svaki centimetar drzave a ne samo tam
o gdje ima profita.
Prikaži još ↓
Ma
Matovilčić
20.3.2025.
Odustani
Malo je neobično da pored modernih sustava nadzora i upravljanja i poznatih rizika životi ovise o pozivu dispečingu da izbaci napajanje električnom energijom. "
Prije 4 do 5 godina u isto vrijeme, dakle isti putnički vlak zakočio je i stao na istom mjestu, a teretni se iskapčanjem struje zaustavio neposredno ispred. Što da poziv ne bude proslijeđen na vrijeme. Stotine života ovisi o nepouzdanom sustavu.
Prikaži još ↓
bo
boris946
20.3.2025.
Odustani
pa kako to rješavaju u kini i japanu gdje vlakovi jure kao tornado? smišno.
C0
Cobra 0770
21.3.2025.
Odustani
Štedi se na plaćama električara i dr. radnika u HŽ Infrastrukturi koji održavaju vlakove, signalizaciju i opremu! Navesti ću vam primjer gdje je zaposlenik HŽ I
nfrastrukture dao do znanja rukovoditelju da je službeno vozilo koje koriste za službene svrhe tehnički neispravno, kojom prilikom je bilo upaljeno više upozoravajućih lampica na kontrolnoj ploči. Umjesto da odmah reagira rukovoditelj je, vjerojatno zbog trenutnog smanjenja troškova, poručio da će se problem riješiti na idućem servisu, koji po kilometraži vozila nije bio niti blizu jer se vozilo servisira svakih 30000 km! U tom slučaju sigurnost radnika u prometu tim vozilom je ugrožena a troškovi popravka se povećavaju. Po pitanju sigurnosti navedenih radnika (SSS ili VŠS), koji u teškim uvjetima (snijeg, kiša, visoke temperature zraka, visoko-naponska mreža) održavaju razne električne sustave, pojedini rukovoditelji ne reagiraju uvijek jer se osobno ne izlažu takovim opasnostima. Navedeno, tehnički neispravno vozilo, su radnici morali i nadalje koristiti!? Nisam zaposlenik HŽ-a.
Prikaži još ↓
Sj
Sve je moguće
20.3.2025.
Odustani
U HŽ-u se igraju pokvarenog telefona, lakrdija od sustava gdje barem troje u lancu ne mogu samostalno isklučiti napajanje ..... nego se prvo dovikuju, dopisuji
, zovu na crveni telefon .....
Prikaži još ↓
tl
tlmo
21.3.2025.
Odustani
Vlak ne može stati pa mu moraš isključiti struju?!?! Kao da su 1950-te...
Sm
Stari maher
20.3.2025.
Odustani
Pa svuda u svijetu željeznica ima svoju neovisnu mrežu kao i vojska i policija itd. Reagirali su na vrijeme . Nije mogao odmah stati jer su isključili mrežu (st
ruju ). I što je tu upitno. Ima el mag kočnice kao i tramvaj ali ima i druge i ipak je stao i nije bila nesreća.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .