
Predanost svakog člana tima 24sata ključna je za održavanje visoke kvalitete medijskog sadržaja, kao i za uspješno provođenje marketinških i oglašivačkih strategija, što su prepoznali i naši klijenti
Predanost svakog člana tima 24sata ključna je za održavanje visoke kvalitete medijskog sadržaja, kao i za uspješno provođenje marketinških i oglašivačkih strategija, što su prepoznali i naši klijenti
24sata jedan je od najjačih medijskih brendova u Hrvatskoj, a na sceni je punih 20 godina. Tijekom dva desetljeća izrastao je u jedan od ključnih aktera na hrvatskoj novinskoj sceni te je izgradio snažan odnos s čitateljima i oglašivačima. Zahvaljujući timu posvećenih novinara, urednika, marketinških stručnjaka, dizajnera, programera i svih ostalih zaposlenika koji su svojim radom i stručnošću kontinuirano pridonosili razvoju brenda, 24sata ostao je medij broj 1 u Hrvatskoj. Predanost svakog člana tima ključna je za održavanje visoke kvalitete medijskog sadržaja, kao i za uspješno provođenje marketinških i oglašivačkih strategija. A sve to prepoznali su i naši klijenti.
Tamara Karagity, direktorica Korporativnih komunikacija i marketinga u Ini, istaknula je kako sa zadovoljstvom već 20 godina prate razvoj 24sata u jedan od najsnažnijih medijskih brendova u regiji te im je bila čast biti dijelom tog putovanja kao partner na mnogim projektima.
- 24sata prepoznatljiva su po svojim inovacijama u medijskom prostoru, kao i po vrhunskim profesionalcima koji rade na projektu i koji zaslužuju svaku pohvalu. INA i 24sata dijele istu najveću vrijednost. Nama je to naša zajednica kupaca, a za 24 sata je to zajednica čitatelja i gledatelja. Obje su najsnažnije na tržištu u svojim područjima djelovanja. Kod kolega iz 24sata treba pohvaliti njihovu humanost i motiviranost za doprinos zajednici u kojoj žive. Vjerujemo da će se razvoj i rast 24sata nastaviti te da ćemo imati priliku i dalje vas pratiti na tom putu kao partner i sugovornik - istaknula je Tamara Karagity.
Igor Duić, direktor Korporativnih komunikacija Telemacha, napomenuo je kako su 24sata postala nezaobilazan dio medijskog prostora, prepoznatljivi po inovativnosti, brzini i hrabrom pristupu novinarstvu.
- Suradnja s 24sata primjer je uspješnog partnerstva koje nam pomaže u ostvarivanju komunikacijskih ciljeva. Kroz inovativne projekte i kreativne formate uspjeli smo svojim korisnicima i javnosti približiti ključne poruke o uslugama, tehnologiji, inovacijama i društvenoj odgovornosti Telemacha. Ono što 24sata čini jedinstvenim jest sposobnost prilagodbe na dinamično medijsko tržište, uz snažan fokus na digitalne platforme i multimedijalni pristup sadržaju. Želim vam još mnogo uspješnih godina i veselim se nastavku suradnje te novim zajedničkim projektima - kazao je Duić.
S njim se slaže i Ivana Špoljar Živko, izvršna direktorica ureda za korporativni marketing Hrvatske pošte.
- Dvadeset godina na tržištu i toliko uspjeha. To je stvarno velika stvar! Kroz sve ove godine zajedno smo stvarali kampanje koje nisu samo promovirale Hrvatsku poštu nego su stvarno utjecale na našu zajednicu. S vašom podrškom naše su priče stigle do mnogih ljudi, a to nam je pomoglo u ostvarivanju naših ključnih ciljeva. Izdvojila bih projekt Priče o poštarima, koji smo nedavno realizirali. To je bio zaista poseban projekt. S mnogo predanosti i strasti kreirali smo priče koje su povezale Hrvatsku poštu s ljudima diljem Hrvatske. I zaista, bez vaše posvećenosti te priče ne bi bile iste - istaknula je Špoljar Živko.
A u ostvarenju njihovih ciljeva 24sata pomogla su mnogobrojnim partnerima, među kojima je i Gorenje.
- Kroz inovativan pristup, koji objedinjuje tiskane, digitalne, mobilne i videoformate, uspjeli smo doprijeti do široke publike i ostvariti visoku prepoznatljivost naših brendova. Suradnja s 24sata omogućila nam je da u stvarnom vremenu reagiramo na tržišne promjene i kreiramo sadržaj koji rezonira s našim ciljanim korisnicima. Ono što vas čini jedinstvenim na ovom tržištu upravo je sposobnost da se neprestano prilagođavate i kreirate medijske trendove, održavajući visok standard kvalitete i relevantnosti sadržaja. Uvijek inovativni i usmjereni prema potrebama nas kao partnera, 24sata su nezaobilazan igrač u medijskom planu svakog ozbiljnog oglašivača, a naša dugogodišnja suradnja dokaz je uzajamnog povjerenja i uspjeha - kazao je Ivan Ljubić, regionalni direktor prodaje, marketinga i logistike Gorenja.
Riječi hvale ima i Ivan Horvat, voditelj marketing i OCR-a dm-a za regiju Adria.
- U svojem poslovanju dm nastoji prilagoditi se potrebama kupaca i biti im što dostupniji, a takav pristup imaju i 24sata prema svojim čitateljima. 24sata može se pohvaliti pristupačnim formatom tiskanog izdanja, koje je ujedno kompaktno i cjenovno povoljno, ali i kvalitetnom te dinamičnom internetskom stranicom. Doseg koji imate, kao i činjenica da su vaši čitatelji presjek hrvatskog društva, čini 24sata prirodnim partnerom dm-a.
Dvadeset godina postojanja 24sata ujedno je dvadeset godina naše suradnje, mnogobrojnih zajedničkih projekata, među kojima se ističe inicijativa besplatnih dermatoloških pregleda. Sjajno je uvijek moći računati na uspješnog i vjernog partnera, koji je podjednako fokusiran na iznadprosječne rezultate kao i mi - naglasio je Ivan Horvat.
Suradnja s 24sata tijekom proteklih 20 godina bila je iznimno vrijedna i za Carlsberg Croatia.
- Kroz mnoge zajedničke projekte uspjeli smo dosegnuti ciljanu publiku na inovativan i autentičan način, uvijek pronalazeći relevantne i kreativne komunikacijske platforme. Njihova dinamičnost, razumijevanje tržišta i sposobnost prilagodbe trendovima čine ih jedinstvenima u medijskom prostoru. Njihova snaga leži u brzini reakcije, modernom pristupu i dubokom razumijevanju potreba oglašivača, što nam je omogućilo uspješno pozicioniranje naših brendova. Zahvaljujući njihovoj podršci, naši brendovi ostvarili su snažan angažman s potrošačima, a suradnja je uvijek bila profesionalna i inspirativna. Veselimo se budućim uspješnim projektima - istaknuo je Josip Zekić, direktor marketinga Carlsberga.
Istražili smo što sve može Perplexity AI asistent. U jednoj stvari zaista mu nema ravnog
Veliki tjedni horoskop: Bik treba vježbati, Rak će šarmirati, a Djevice će kritizirati na poslu
Evo što nas čeka u omiljenim sapunicama: Mato je došao do dokaza tko je zapravo ubio Anu