
Održavanje urednog radnog stola nije samo pitanje estetike - to je ključni element profesionalnog uspjeha. Slijedeći primjer najuspješnijih poslovnih ljudi, možete si stvoriti produktivno radno okruženje
Lifestyle
Komentari 0Održavanje urednog radnog stola nije samo pitanje estetike - to je ključni element profesionalnog uspjeha. Slijedeći primjer najuspješnijih poslovnih ljudi, možete si stvoriti produktivno radno okruženje
Organizacija radnog prostora nije samo pitanje urednosti - ona direktno utječe na našu produktivnost, kreativnost i sposobnost donošenja odluka. Vodeći svjetski poduzetnici i milijarderi poput Elona Muska i Marka Zuckerberga posebnu pažnju posvećuju organizaciji svojih radnih stolova. Evo što stručnjaci kažu da trebate odmah ukloniti sa svog radnog stola.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Višak uređaja
Iako je tehnologija neophodna za rad, previše gadgeta stvara nepotrebne distrakcije. Držite samo esencijalne uređaje poput računala i telefona, a ostale spremite u ladicu. Uspješni ljudi znaju da svaki dodatni ekran ili uređaj može odvući pažnju od važnih zadataka.
Stalne notifikacije
Isključite sve nepotrebne notifikacije na uređajima koje koristite. Istraživanja pokazuju da nakon svakog prekida rada treba i do 23 minute da se vratimo u stanje potpune koncentracije.
Gomilanje dokumenata
Uspješni ljudi nikada ne drže hrpe papira na stolu. Umjesto toga, koriste sustav organizacije s mapama i odmah digitaliziraju važne dokumente. Sve što nije hitno ili trenutno relevantno treba biti spremljeno.
Zastarjeli materijali
Redovito pregledavajte i odbacujte stare časopise, brošure i bilješke. Ako ih niste trebali mjesec dana, vjerojatno vam više nisu potrebni.
Previše osobnih fotografija
Iako jedna ili dvije fotografije mogu biti motivirajuće, pretjerivanje stvara nered i odvlači pažnju. Uspješni ljudi drže osobne stvari na minimumu.
Dekorativni predmeti
Minimalistički pristup je ključan. Izbjegavajte ukrasne predmete koji nemaju praktičnu svrhu. Ako želite osvježiti prostor, radije postavite jednu manju biljku koja može poboljšati koncentraciju.
Pretrpan desktop
Uspješni ljudi održavaju uredan digitalni prostor jednako kao i fizički. Desktop računala treba biti organiziran s minimalnim brojem ikona i jasnom strukturom mapa.
Neorganizirane bilješke
Izbjegavajte gomilanje bilježaka u pregledniku. Organizirajte ih u logične kategorije i redovito brišite one koje više ne koristite.
Ostatci obroka
Uspješni ljudi nikada ne ostavljaju ostatke hrane ili prljavo posuđe na stolu. Osim što je nehigijenski, takav nered značajno smanjuje produktivnost.
Previše šalica
Jedna šalica za kavu ili vodu je dovoljna. Više od toga stvara nered i povećava rizik od nezgoda s tekućinom koje mogu oštetiti važne dokumente ili elektroniku.
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+