Doris Dragović oduševila fanove novom linijom proizvoda inspiriranih njezinim hitovima. Majice, ruksaci i više, uz poruke koje diraju srce
Doris Dragović pokrenula novi biznis: Evo čime se sad bavi...
Glazbena ikona Doris Dragović odlučila je iznenaditi svoju publiku na kreativan način, lansiranjem linije proizvoda inspiriranih svojim najpoznatijim pjesmama.
U suradnji s mladim hrvatskim dizajnerima, Doris je kreirala kolekciju koja uključuje pamučne majice, hoodice, dječje bodije, ruksake i platnene vrećice s prepoznatljivim motivima i stihovima iz njezinih hitova kao što su 'Željo moja' i 'Srdela'.
Doris je pritom naglasak stavila na univerzalne životne poruke koje ovi proizvodi nose, želeći stvoriti nešto s čime se ljudi mogu povezati – bez obzira na generaciju – a istovremeno ponuditi i originalan poklon koji nosi dašak emocije i nostalgije.
Za razliku od mnogih sličnih inicijativa na domaćoj i svjetskoj sceni, ova kolekcija ima cilj dugoročne prepoznatljivosti i osobnog pečata.
Podsjetimo, prošle je godine i Baby Lasagna ostvario veliki uspjeh sa svojim promotivnim proizvodima koji su nastali kao odgovor na oduševljenje nakon njegove pobjede na Dori i sjajnog drugog mjesta na Eurosongu.

Doris je osobno stala i ispred objektiva, pozirajući kao zaštitno lice svoje kolekcije te još jednom pokazala kako glazba, emocija i stil idu ruku pod ruku i u novim, kreativnim oblicima izražavanja.