"Problem je što još uvijek kao društvo nismo u potpunosti prihvatili naše sugrađane s teškoćama ili invaliditetom, pa ne znamo ni svojoj djeci objasniti da nam oni nisu kočnica." - ali budemo brutalno iskreni. Oni jesu kočnica razvoju ostale djece ako se kroz pokušaje integracije u standardnim razredima ostalu djecu zakida za normalnu dinamiku nastave - što se redovito događa. Dakle, većina ispašta zbog manjine. Teško za prihvatiti, znam, ali stavite se ponekad i na mjesto djeteta koje doživljava svakodnevne traume zbog autistične djece u razredu i još k tome ne dobiva nikakvu pažnju zbog fokusa na par specijalnih slučajeva - niti kvalitetnu nastavu, koja se degradira zbog prilagođavanja onima za koje svi znamo da neće proći tu fazu i da će ostati na razini djeteta čak i kada odrastu.
či
činkac
4.2.2021.
Odustani
jorgen ako tvoje dijete ometa autista sa asistentom onda možda i tvoje dijete treba prilagođeni program. Tijekom OŠ u mojem razredu smo imali daunića i s
vi smo se prilagodili kao djeca, prihvatili ga i većina nas je završila fakultete i nismo bili zakinuti, dapače imati u kolektivu osobu kojoj moraš pomoći oko nekih stvari obogatilo nas je kao ljude- neke vise neke manje naravno, nismo svi isti. I to je svrha inkluzije i integracije - OSI moraju biti uključene u sve aspekte društvenog života, sjeti se toga kada nekog cerebralca preteknes u redu na blagajni
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .